Výměna, vrácení a reklamace zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ (odstoupení od smlouvy)
NEJSTE SE ZBOŽÍM SPOKOJENI? NESEDÍ VÁM VELIKOST? Můžete jej bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit.
O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY nás vždy informujte písemně na e-mail info@GKarin.cz a napište nám, jaké zboží vracíte.
Vždy vyplňte formulář (NÁVRATKA), který jsme Vám přiložili k informačnímu e-mailu o odeslání zásilky (nebo si ho můžete stáhnout zde), a zboží spolu s podepsaným formulářem a kopií faktury odešlete na adresu:
Zboží nikdy nezasílejte na dobírku!
Zboží zaslané na výdejní místo přepravních společností nebude vyzvednuto.
Pamatujte prosím, že zboží musí být vráceno nepoužité a se všemi visačkami v originálním obale. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. V opačném případě můžeme požadovat náhradu vzniklé škody. Schovejte si doklad o vrácení zboží (např. podací lístek).
Zaplacenou částku, včetně náhrady nejlevnějšího způsobu doručení zboží k Vám, zašleme na Vámi uvedený účet neprodleně poté, co nám dorazí vrácené zboží.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
V obchodě GKarin.cz se výměnou zboží rozumí vrácení (odstoupení od smlouvy) vybraných položek, následně vytvoření nové, samostatné objednávky a její uhrazení. Postupujte dle pokynů ohledně vrácení zboží.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení Vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
Dovolujeme si Vás upozornit, že v případě odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, je náklady na zaslání vráceného zboží povinen uhradit spotřebitel na vlastní náklady.
REKLAMACE
Vyskytl se se zbožím problém? V tom případě nás kontaktujte na e-mail: info@GKarin.cz.
Vždy písemně vyplňte REKLAMAČNÍ formulář, který jsme Vám přiložili k informačnímu e-mailu o odeslání zásilky (nebo si ho můžete stáhnout zde), a zboží spolu s podepsaným formulářem a kopií faktury odešlete na adresu:
(Zboží nikdy nezasílejte na dobírku!)
Poté, co k nám zboží dorazí, Vám potvrdíme jeho převzetí a předáme k posouzení. S vyrozuměním o výsledku reklamace se Vám ozveme v zákonné lhůtě 30 dní, a to e-mailem nebo telefonicky.
Bude-li reklamace oprávněná, bude Vám vrácena částka za zboží včetně poštovného (v případě, že vracíte celou objednávku) a náhrada nákladů na zaslání reklamovaného zboží (uchovejte si proto podací lístek, na základě kterého Vám bude částka proplacena).
V případě, že Vám byla doručena poničená, otevřená nebo jinak poškozená zásilka, NEPŘEBÍREJTE ji (v nejlepším případě ji vyfoťte) a neprodleně kontaktujte přepravce a nás.
Máte-li jakékoli přání, jsme Vám neustále plně k dispozici na e-mailu info@GKarin.cz. Neváhejte se na nás obrátit. Při komunikaci vždy uveďte kód Vaší objednávky.
INFORMACE PRO NAKUPUJÍCÍ ZE ZAHRANIČÍ
Postupujte dle uvedeného návodu výše. Částku je možné zaslat buď na bankovní účet a nebo na účet vedený u PayPal (rychlejší způsob a bez poplatku). V případě, že zvolíte vrácení peněz bankovním převodem, je nutné uvést: IBAN, BIC kód a adresu banky. Účet musí být vedený u české banky (vrácení peněz je bez poplatku). V případě zasílání částky na účet vedený u jiné než české banky bude z částky stržen poplatek za převod dle ceníků bankovních ústavů.
STÁHNĚTE SI FORMULÁŘ (vratka, reklamace).